Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Επιγραφές καταστημάτων

Κάνοντας την βόλτα μου στα σοκάκια της πόλης του Ρεθύμνου, εντόπισα  δύο έργα που στόλισαν την παραλιακή τώρα τελευταία.......
Κάτι θέλει να πει ο καλλιτέχνης.Παρατηρήστε τα και ανακαλύψτε το και σεις με τα δικά σας μάτια.


ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ


 
Ύστερα από αρκετή ώρα περισυλλογής κατάφερα να ξεφύγω απ' αυτόν τον γρίφο,εκπληρώνοντας βέβαια τον σκοπό του ''καλλιτέχνη'' που ήταν να με προβληματίσει, υποθέτω.
Προχωρώντας παρακάτω άρχισα να φωτογραφίζω διάφορα,έτσι για να περάσει η ώρα .Έχω απ' αυτήν άφθονη τώρα τελευταία,μια που βρίσκομαι σε διακοπές μακράς διαρκείας, τουλάχιστον έτσι αισθάνομαι.


Έτσι σιγά σιγά μου ήρθε η ιδέα να φωτογραφίσω επιγραφές μαγαζιών χωρίς να ξέρω το γιατί.



Ρώσικα; Πάντως οι Ρώσοι τουρίστες πάρα πολλοί.
 




TETΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΙΠΟΥΝ
 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ


ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΤΥΧΑΙΟ;

ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΓΑΖΙ
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ
ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ


 Oι παρακάτω όμως φωτογραφίες με έκαναν να καταλάβω γιατί φωτογράφιζα:



 Τα τέσσερα τελευταία μαγαζιά έχουν απ' έξω κάτι που δείχνει καθαρά τι είναι αυτό που πουλάνε.
Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο Σάλτζμπουργκ της Αυστρίας το οποίο επισκέφτηκα πέρσι.Ο εμπορικός του δρόμος φημίζεται για τις επιγραφές του και δείτε τι κατέγραψε η μηχανή μου:

ΠΑΓΩΤΑΤΖΙΔΙΚΟ
ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟΥ ΣΑΛΤΖΜΠΟΥΡΓΚ

ΠΑΠΟΥΤΣΑΔΙΚΟ


ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ





ΚΛΕΙΔΑΡΑΔΙΚΟ

ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ)ME ΨΑΡΙΑ

Μc DONALD'S

ΡΟΛΟΓΙΑ

ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ZARA


ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ  ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΤΡΕΛΛΟ! !
Και για την ιστορία ο εμπορικός δρόμος του Ρεθύμνου-εδώ  τράβηξα και τις περισσότερες φωτογραφίες- είναι η οδός Αρκαδίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου