Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Έχει ο καιρός γυρίσματα

Ο καιρός χάλασε λίγο,ελπίζω και για λίγο.Δεν έβρεξε αλλά τα σύννεφα πολλά,αέρας βοριάς,όχι όμως σαν τον δικό μας .Είναι πιο ελαφρύς πιο ντελικάτος,κι έρχεται από τα μέρη μας.
Έρχεται από τα μέρη μας κι αυτό είναι που έχει αξία για μένα.Ισως γι αυτό τον βλέπω διαφορετικό πιο φιλικό πιο μυρωδάτο από κάθε άλλο άνεμο που φυσάει εδώ.Κι εδώ φυσάει κάθε μέρα λίγο ή περισσότερο, όχι όμως τόσο συχνά από το βοριά.
Λέτε να είναι κουρασμένος από το μεγάλο του ταξίδι και φτάνει εδώ εξασθενημένος?Ή μήπως είναι μεγάλη η απόσταση για μένα και είναι ένας άνεμος νοσταλγίας και τίποτα άλλο?Έλεγα ότι θάταν πιο εύκολο να φύγω,το επιδίωξα κιόλας,μα θα δείξει.......
Μήπως είναι το τέλος εποχής που πλησιάζει απειλητικά και πολύ γρήγορα?Μούπανε εδώ οτι ο χειμώνας είναι ελαφρύς και αν είναι έτσι τα πράγματα θάναι ακόμη πιο εύκολα στην εξερεύνηση της άγνωστης Κρήτης.
Μαζί με τις μυρωδιές που έρχονται από το βοριά και ίσως μόνο εγώ  ανιχνεύω (η όσφρησή μου έγινε πολύ καλύτερη μετά το κόψιμο του τσιγάρου,κόψτε το φίλοι μου και θα με θυμηθείτε) ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ,ΦΤΑΝΟΥΝ  ΓΙΑΤΊ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΠΆΘΕΙΑ?ΜΠΟΡΕΙ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΑΣ ΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΩ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ?ΤΥΧΑΙΟ??? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.
Αισθάνομαι λοιπόν ότι κάποιοι πικράθηκαν από τα χτεσινά γραφόμενά μου.Ειλικρινά τίποτα προσωπικό.Τυχαίοι συνειρμοί,γενικότητες που όμως είναι αληθινά γεγονότα (πέστε μου ότι δεν συμβαίνουν αυτά σε κάθε Δήμο ή παράταξη ή κόμμα ή όπως αλλιώς λέγεται).Θα πω λοιπόν ότι μέσα σ' αυτό το χάλι υπάρχουν και κάποια,λίγα δυστυχώς,άτομα που δουλεύουν αλλά η δουλειά τους δεν αναγνωρίζεται ,ΤΙ ΚΡΙΜΑ, ούτε από την ίδια την παράταξή τους.Δεν παύουν όμως αυτά τα άτομα να φέρουν και αυτά την ευθύνη για το  συνολικό χάλι της ομάδας τους την οποία θα έπρεπε να εχουν εγκαταλείψει προ καιρού.Όταν εκθέτεις τον εαυτό σου σε ψηφορία θα πρέπει να ξέρεις οτι είτε σε ''σταυρώσουν'' είτε σε ''μαυρίσουν'' εσύ ΘΑ ΠΟΝΑΣ.Η ΚΡΙΤΙΚΉ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΙΣΩΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ.ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝ  ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ: ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ.....(οι γνωστοί κυματοθραύστες).Αν έτσι θέλετε να λέω ΤΟΤΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ.ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΑΙΔΕΥΩ ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ.
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου