Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Καφέ velvet ,πρώην υδρόγειος, κοινώς καφέ Άρης

Το κεντρικότερο ,σε καίρια θέση,και πανοραμικότερο καφέ της Αγιάς-Λάρισας,της ιδιαίτερης πατρίδας μου.Είναι το καφέ που όσα ονόματα και να αλλάξει,παραμένει στη συνείδηση όλων με το όνομα καφέ Άρης.
Είναι το όνομα του ''αφεντικού'' και ψυχής του καφέ,του Άρη, που πάντα χαμογελαστός σε υποδέχεται και συζητά μαζί σου για όλα, βάζοντας την προσωπική του πινελιά ακόμα και τις στιγμές που δεν έχει κέφι,τότε που  κάτι τον απασχολεί.Είναι αυτό που λένε επαγγελματίας με όλη την σημασία της λέξης.Είναι η περίπτωση του ανθρώπου που τείνει να εκλείψει στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε..

ΤΟ ΄΄ΑΦΕΝΤΙΚΟ''

Ο ΧΡΗΣΤΟΣ, ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ
Η ΛΕΝΑ,  ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ

Ο ΚΩΣΤΑΣ,ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΟΥΚΙΑ ΤΟΥ



Ο ΡΟΥΛΗΣ,Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ.ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΒΙΝΥΛΙΟΥ.ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΩ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΠΟΛΗ.

Η μικρή μας πόλη,το μεράκι μας.Μόνο όταν φύγεις μακριά καταλαβαίνεις τι χάνεις.Εμένα μου λείπει πολύ.Δεν τη χόρτασα στις διακοπές των Χριστουγένων.Δεν θα την χορτάσω ίσως ποτέ.Σκοπεύω να λείψω πολύ για να μην πάψει να μονοπωλεί την καρδιά μου.Μπορεί πάλι όλα αυτά να είναι η ιδέα μου,μπορεί...ίσως μεγάλωσα αρκετά,ίσως...

1 σχόλιο:

  1. τον Αγιο Επιτροπο δεν εβαλες φωτο....θα τον βγαλουμε φρεσκες το καλοκαιρι δεν πειραζει και μετα τον βαζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή