Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Ρεθεμνιώτικο καρναβάλι 2

        Σήμερα άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια της έλευσης του καρναβαλιού με τον στολισμό διαφόρων σημείων της πόλης με αντικείμενα που έχουν σχέση με το καρναβάλι...

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ (ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ Μ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ''ΕΡΓΟ''
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΤΗΣ


ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΟΝΔΟΛΑ

ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ  ΞΑΦΝΙΚΑ
 Πιστεύω πως σε λίγες μέρες θα γεμίσει η πόλη με έργα.Προσωπικά το όλο κλίμα μου αρέσει,υπάρχει ένα άρωμα μεθυστικό  στην πόλη και για να γνωρίσω από κοντά το τρόπο με τον οποίο δουλεύουν θα πάρω μέρος με την τάξη μου στο κυνήγι του θησαυρού.Έχω κάνει ήδη αίτηση και διαβάζω τα  βιβλία που μου δώσανε ,τα σχετικά με την ιστορία της πόλης, γιατί το κυνήγι του θησαυρού εκτυλίσσεται στην Παλιά πόλη  και έχει σχέση με την ιστορία της.Αν καταφέρω μάλιστα να πάρω στην ομάδα μου κάποιον που γνώρισα και είναι από τους ''παλιούς',' μέλος ομάδας που ασχολείται με το κυνήγι του θησαυρού των μεγάλων,τότε θα έχουμε και ελπίδες διάκρισης.Τα πάντα μπορεί να σου κάνει μια σωστή μεταγραφή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου